dijous, 16 d’agost del 2012

Petita presentació

Començo aquest petit blog, escrivint unes paraules de presentació. Sóc l'Albert, i fa poc més de 2 anys que he conegut viatjar amb Campers. I el pensament que em segueix alla on vaig és:"ho podia haver conegut abans". Fa uns anys ni sabia què era una vw california, i d'un dia per l'altre se'm va girar una neurona del cervell, i vaig començar a indagar per internet "las furgonetas viviendas". I degut a que sóc una persona molt impulsiva, al cap de 15 dies ja tenia la meva primera furgoneta. Una Vw California 2.4D del 91. Amb aquesta furgo hem fet moltíssims km. La tenia com a segon vehicle, degut a que per la feina faig molts km.(més endavant faré una parrafada sobre la meva ex-furgo). Actualment tinc una California Exclusive del 97 TDI, i estic en procés de fer un canvi. La intenció és adquirir una gran volum com la Globecar Globescout. I res, poc a poc aniré actualitzant aquest blog explicant viatges, descrivint les meves furgonetes amb els seus pros i contres. Perquè la furgo perfecte no existeix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada